loading...
سایت تفریحی نیوبکس | چنل یاب
admin بازدید : 29 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)


بر خير خوشي تموميد بسلامتي
 


1 . اس ام اس و پیامک های به سلامتی 13 تیر 1393 - دوستی ها
www.doostiha.ir/1393/04/12/اس-ام-اس-به-سلامتی.html
‎4 جولای 2014 ... اس ام اس و پیامک های جالب و خواندنی به سلامتی 13 تیر ماه 1393 سلامتی مردانی که 
هیچوقت سختی مرد بودن ... ایشالا که واسه همتون به خیر و خوشی بگذره.

 


2 . سری جدید جملات و متن های فازبالای به سلامتی - سـه علی سـه
3ali3.com/1391/06/04/سری-جدید-جملات-و-متن-های-فازبالای-به-سلا/
‎به سلامتی کسی که دوسش داری و پیشت نیست اما یه یادگار ازش داری که وقتی نیگاش 
میکنی ، بوش میکنی و حس میکنی کنارته … سلامتی اونی که با خاطراتشم خوشی !

 


3 . اس ام اس به سلامتی - اس ام اس جدید
denjpatugh.ir/post/tag/اس%20ام%20اس%20به%20سلامتی
‎14 سپتامبر 2014 ... به سلامتی زندگی که اگه خوش بگذره اسمش میشه "خاطره" اگر پدرت دربیاد اسمش میشه" 
.... به سلامتی اونی که بی تو خوشه ولی تو با خاطراتش خوشی.

 


4 . صداهای یک جلبک فهیم.. ملقب ب ادمک
mahrooooo.blogfa.com/1391/07
‎28 سپتامبر 2012 ... زنگ بعدیشم بدبختانه باز علوم بود که به خیرو خوشی تمومید ولی. کلهم همه توچرتن 
..... سلامتین ؟درس میخونین که به سلامتی چه خبرا؟ ..... اره دیه بعدم رفتم حموم خیر سرم 
اول مهر بود کلیم عکس گرفتیم هی ژستایه مختلف با گوشی برادر.

 


5 . بــــــــله! :: خواستگاران
khastegaran.blog.ir/1392/12/15/بله
‎6 مارس 2014 ... طهورا عاشق. به به بسلامتی واسه مام دعا کن خانوم داره بهمون سخت میگذره .... پس به نظر 
من بی معرفتیه که حالا که همه چی داره به خیر و خوشی تموم میشه فقط میای و میری و یه 
سوال می پرسی. .... بالاخره جدی شد و انتظار تمومید . به نظر من " با ...

 


6 . خانومایی که بالای ۳۰ سال هستن و در اقدام برای بچه اول بیان تو ...
mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=830064...955
14 جولای 2014 ... سلام لیدا جون خوبی خوشی یامور جون خوبه؟ ... سلام ظهر به خیر ... چون ما تو برنامه امون 
هست شاید چند سال دیگه که درس شوشو تمومید بریم رشت برای زندگی بعد اون وقت 
داشتن سه ... بسلامتی انشالله برا منم دعا کن ،من پرولاکتینم بالا هست.

 


7 . فرزاد فرزین - دوستان عزيزم عصر جمعتون قشنگ راستي كيا ... - پلان
pelan.tv/show/402495/farzadfarzin1/فرزاد-فرزین
‎پس فردا تموم میشه دوران خوشی رو به پایانه .... سلام فرزاد جوووووونم صبح زیبات به 
خیر و خوشی و سلامتی عزیز دلمممممم .... شما هم خوش بگذرد جناب فرزین ✋
انشاءالله که همسرتان به سلامتی امتحان هایشان را به اتمام ...... مال ما تموميد ...

 


8 . ℳΘβίɲã (@mobina.njf) | Instagram photos and videos - imgrum
www.imgrum.net/user/mobina.njf/1599817519
‎سلام امیدوارم حالتون خوب باشه سال نود و پنج رو با خیر و خوشی شروع کنین. mobina.
njf. @mobina.njf ... ن دوم:اونجور تو گفتی محسن پست زد از رو پله پرت شدم خخخخ 
نتم چرا تمومید ؟ ... (به سلامتی همین الان دومین جعبه دستمال هم تموم شد ) پ.ن:مراقب ...

 


9 . راحتی های ناراحت خصال
hope-20-ba.smartbloger.ir/ogle/راحتی+های+ناراحت+خصال
‎کلی نوشتم تمومید همش پاک شد حالا الان خیلی اعصاب دارم که باز بنویسم 
خیلیییییی پنچرم ... تعطیلات عالی بود ، به خیر و خوشی تموم شد . ..... بسلامتی اون 
لحظه ای

 


10 . بسلامتی اونی که - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
smartbloger.ir/ogle/بسلامتی+اونی+که/0
‎به سلامتی اوني که وقتی بارون میاد یادش می افتیم. ... ولی انصاف نبود خوشی های منو 
ازم بگیری .... تموم شد اخه اموزشیم چند روز به عید تموم میشد گفتم وقتی اموزشیم 

 



11 . خعلی - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
icoma-ba.sirindex.ir/tag/خعلی
‎3 ژوئن 2016 ... +امروزم به خیر و خوشی گذشت ... تا 5.5 عصر شرکت بودم و بعدش با ... کارم تمومید 
عکس گرفتم گزاشتم تو گپ... یکیشون گف هنو شروع نکرده از من ...

 


12 . ๑ ๑خـــســـــتـگیــــــــهـــــام๑ ๑ - یه گوشه از خستگیهام...
khalvatekhastegiham.blogfa.com/post-8.aspx
نه اصلا"حال خوشی ندارم می دونی که چرا واسه خاطر حماقتای خوده خرم خــــــــــــــــــــــــــــــدا 
چیکار کنم؟ ... از خونه بیرون که خیر سرمون بریم راهپیمائی و یه سهمی تو این کشت و 
کشترارای کشکی مردم داشته باشیم ... خواد بره گفتم کجا بسلامتی گفت به خواب 
ابدخندیدم گفتم دیوونه شدی گفت نه فقط خسته م خیلی خسته ... وای یوزارسیفم 
تمومید.

 


13 . عاشقتم خدایا
kk-mm-ba.smartfeed1.ir/ogle/عاشقتم+خدایا/250
‎1 ژوئن 2016 ... امیدوارم امسال به خیر و خوشی بگذره... خدايا بازم مثل .... بسلامتی پسری که وقتی میره 
مهمونی خونه فامیلاشون زنگ میزنه و یک ساعت باهات حرف میزنه

 


14 . خعلی
smartfeed2.ir/tag/خعلی
‎+امروزم به خیر و خوشی گذشت ... تا 5.5 عصر شرکت بودم .... کارم تمومید عکس گرفتم 
گزاشتم تو گپ... یکیشون گف هنو ... پلو مرغ درست کرده ام. خعلي بوی خوشی میاد!

 


15 . خعلی - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
sickhearts-ba.crawlland.ir/tag/خعلی
‎21 ژوئن 2016 ... +امروزم به خیر و خوشی گذشت ... تا 5.5 عصر .... کارم تمومید عکس گرفتم گزاشتم تو 
گپ... یکیشون گف هنو ... خعلي بوی خوشی میاد! خونه رو هم کلی ...

 


16 . مهر ۱۳۸۸ - دوستت دارم و این تمام من است - blogfa.com
www.farfar-close.blogfa.com/8807.aspx
‎22 ا کتبر 2009 ... یه دنیا ممنون عزیزم که اومدی و دیدمت مهر ماه تمومید با همه ی سختیهاش ولی برای همیشه .... 
اگر بترسی معنایش این است که تسلیم به اعتقاد به دو قدرت خیر و شر شده ای. ..... بده 
كه منم كلي نگرانشم و همش دعا ميكنم كه اين قضيه بسلامتي و اينا تموم شه . ..... انشالله 
كه بزودي با هم يه خونه مي خريم اونجا و هميشه به خوشي و شادي زندگي ...

 


17 . اینم ب سلامتی رفیق - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
faraz1394-ba.crawlblog.ir/ogle/اینم+ب+سلامتی+رفیق/50
‎به سلامتي اونایی که شبا به خدا شب بخیر میگن .... عید تموم میشد گفتم وقتی 
اموزشیم تمومید تعطیلات پایان دوره عشقم ( که الان عشق کس دیگه ای ) رو ..... چون به 
سلامتي خوشی گذشت و تو به سال بعد رفتیمنبع: .... خیر و شر در کنار هم معنا پیدا می 
کنن.

 


18 . بسلامتی اونی که - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
izogamardabil-ba.landindex.ir/ogle/بسلامتی+اونی+که
‎به سلامتی اوني که وقتی بارون میاد یادش می افتیم. .... ولی انصاف نبود خوشی های منو 
ازم بگیری .... میبرم شمال یا هر جا دوست داشت و از دلش در میارم اخه فک میکردم دلیل 
دلتنگیش دوری از من وامااااااا به محض اینکه اموزشیم تمومید بهم اس داد و زنگ زد که میخوام 
..... طرح درس دفاعی نهم · معنی کوه به کوه نمیرسد اما ادم به ادم میرسد · شمشاد جرپ خیر 
پره.

 


19 . اره عاشقتم از علی پور صاءب - تماس با ما
reyhaneshopb.blogfar.ir/.../اره%20عاشقتم%20از%20علی%20پور%20صاءب-250.html
‎به سلامتی.... به کام ساقی.. به نام هوالباقی. ... و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند ... 
رزی جان من .... رونیکا جون هفته اول مهد کودک به خیر و خوبی گذشت. دیگه راحت تر ...

 


20 . Let's tweet via arteshesorkh(چه خبرا ؟ ) [بایگانی] - انجمن های ...
www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-7194.html
‎اخر سرم طرف که خیر سرش مهندس هست متن رو گذاشت و یادش رفت عکسی که از ... حالا 
فقط پایان نامم مونده که اونم بسلامتی بزودی دفاع می کنم و فارغ التحصیل میشم. ..... 

 



21 . listlistکارنامه کنکور سارا همتی در سال۹۴ - فایندر بلاگز
www.m.finderblogs.ir/list/listlistکارنامه+کنکور+سارا+همتی+در+سال۹۴.html
... بابا تمومی نداره :v ادامه مطلب تمام دل خوشی من به همین گیر دادناته :))))) .... ک با تمام 
خوبی عاش (فغط)تمومید و فیلمایی ک ا ... سارا: نه خیر ما باید مثل lady ها رفتار کنیم

 


22 . به روایت تصویر شروع به کار حاج فریدون حسنوند با توسل به معصومین
edarehketab-ba.atrimblog.ir/.../به+روایت+تصویر++شروع+به+کار+حاج+فریدون+حسنوند+با+توسل+به+معصومین
‎1 ژوئن 2016 ... کارم تمومید عکس گرفتم گزاشتم تو گپ. .... و نیز برای اعمال خود و یا شفای مریض ها 
از آنها طلب دعای خیر و طلب آمرزش و شفا از پروردگار می نمایند.

 


23 . شکوهی که من دیدم در تو - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
javad3535-ba.atrimblog.ir/ogle/شکوهی+که+من+دیدم+در.../200
‎3 ژوئن 2016 ... تقدیم به کسی بوی خوشی داشت. بینایی من ی مقدار ..... کارم تمومید عکس گرفتم 
گزاشتم تو گپ... یکیشون گف هنو ... خدا به خیر بیاره! میدونم تعبیرش .... پرسون 
پرسون رسیدم سرکلاسش بعدم میانترمو بسلامتی دادم رسیدم خونه فقط ...

 


24 . اینم متن دوم بعد از.... - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
mobile.aycal-rg.atrimblog.ir/ogle/اینم+متن+دوم+بعد+از....
‎اينم از عید که تموم شد بسلامتی. ... تموم شد اخه اموزشیم چند روز به عید تموم میشد 
گفتم وقتی اموزشیم تمومید تعطیلات پایان دوره عشقم ( که الان عشق کس دیگه ای ) رو 
میبرم شمال یا ..... سال نوتون مبارک عیدتون ب خوشی و شادی بگذره ... ک انشاله خیر 
باشه.

 


25 . دوچیز گرانبها از همه چیزم فاطی،
sargarmi-666-ba.epai.ir/ogle/دوچیز+گرانبها+از+همه+چیزم+فاطی،/400
... اما همیشه از دوران خوشی که با دوستای اونجا داشت میگفت تصمیمش برگشت و عصر 
رفتیم . ..... چه ماه پر خیر و برکتی استبهمن امسالکه با شب جمعه شروع میشه . . . . 
بسلامتی دو چیز چيزم و چیزت .... آزمون ک تمومید پریدم بیرون عمه اینا منتظرم بودن!

 


26 . قصّه ها و خاطرات فرهاد مهربینا
farhadmehrbina3-bfa.sagacity.ir/
‎الهی که خیر نبینی الهی که خوشی مالت رو نکنی الهی که. ...... آخه بسلامتی من هم خودم رو 
با شیش سال سن مرد حساب می کردم تا اینکه یه روز بهش گفتم خاله چرا ...... وا خانوم جون 
مگه بی حساب میگم همه چی تمومید ماشاالله لیسانس زبون سانسیلی ندارید که دارید ...

 


27 . صدای بلند - مطالب ارسال شده توسط big-noise
big-noise.rozblog.com/user-big-noise/page/27
قهوه سبز با طعم خوشی که دارا می باشد، بهترین گزینه برای لاغری است که خرید و 
فروش این محصول با ...... امام جمعه پاوه تأكيد كرد: از آنجا كه حضور رهبر معظم انقلاب در هر 
خطه اي خير و بركت را براي .... فرمانده کل ...... امتحان نیم ترمام تمومید دوباره چهارشنبه 
امتحان اصلیا شروع میشه ما هم که از ... ما داریم ... آخرین امتحان به سلامتی و شعف وافر 
به ...

 


28 . اونی نیست - صفحه نخست
alhaghyghah-ba.yektarh.ir/tag/اونی+نیست/300
‎به سلامتی اوني که هرچه قدر هم اذیتش میکنیم باز میگه بدون تو م ... خدایا تو می دونی 
که چه خوشی هایی رو از خودم گرفتم تا خوب باشم ... بحرفم گفتم هروقت اموزشیم تموم 
شد اخه اموزشیم چند روز به عید تموم میشد گفتم وقتی اموزشیم تمومید تعطیلات پایان 
دوره عشقم ( که الان عشق کس دیگه ای ) .... براش دعای خیر کردم اونم برای من دعای خیر 
کرد.

 


29 . اونی - عشق قربانی غرور - صفحه نخست
sajjadvaelham-ba.yektarh.ir/tag/اونی/300
‎خدایا تو می دونی که چه خوشی هایی رو از خودم گرفتم تا خوب باشم ... از دلش در میارم اخه 
فک میکردم دلیل دلتنگیش دوری از من وامااااااا به محض اینکه اموزشیم تمومید بهم اس داد 
.... بسلامتیه اونایی که بهشون بدی میشه ولی با مهربونی پاسخ میدن ..... کامران تفتی: 
می خواهم به اندازه اندیشه متوسلیان بزرگ بشوم · هر قدم در راه خیر ، نوعی وقف است/ وقف
...

 


30 . قصّه ها و خاطرات فرهاد مهربینا
farhadmehrbina3-ba.silverlive.ir/
‎آره مامانت بود که امیدوارم خیر و خوشی نبینه ، سمیرا جان مادر پاشو بریم بهت صبحونه 
بدم ، ...... همه دانشجو ها یکمرتبه بسلامتی دکتر و نوزاد کف می زنن و به دکتر صالح 

 



31 . بررسی زمستانهای قدیم تهران و مروری بر خاطرات برفی 6 | بزرگترین ...
www.tehranweather.ir/.../بررسی-زمستانهای-قدیم-تهران-و-مروری-بر-7/
‎10 مارس 2016 ... روز خوش یمنی بود و هوا هم روی خوشی به استان تهران و استانهای دیگه نشون داد. ..... یاد 
اون روزای وبلاگی به خیر که شب شعر داشتیم . .... بهاریه یا کیفر گناه ها ها ها ولی 
امیدوارم زودتر بخوبی و بسلامتی . ..... عااااااااااااااالی بود ولی تمومید .

 


32 . من فقط عاشقه اینم..... - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
aghasi%20balasi%20ba.atrimblog.ir/.../%D9%85%D9%86+%D9%81%D9%82%D8%B7+...
‎... مسند · خوشی · دوستش آرزومند · برای دوستش · برای دوستش آرزومند · کاروانسرای · 
گنبد .... به سلامتی اونایی که قدرشونو ندونستیم و تو روح اونایی که لیاقت ما رو 
نداشتن … ... گفتم وقتی اموزشیم تمومید تعطیلات پایان دوره عشقم ( که الان عشق 
کس دیگه ای ) .... ن3: دلم میخواست امروز تو دانشگاه ی اتفاق خاص بیفته اولین روز بود 
دیگه خیر ...

 


33 . غم تو روزه ی on Instagram
mulpix.com/instagram/غم_تو_روزه_ی.html
‎خیر پیش • خیر ببینی • خسته نباشی • خدا قوت • خودت گلی (خودتان گل هستید) ...... 
بالاخره #امتهانا تمومید. ... با هر خوشی و غم،من تو این سه ماه دلم براش تنگ میشه. ..... 
بسلامتی اونایی که درکم کردن و ترکم نکردن اونایی که سرد بودن ولی سنگ نبودن ...

 


34 . گفتگو شبانه [آرشیو] - صفحه 5 - سایت علمی دانشجویان ایران
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-53667-p-5.html
‎28 دسامبر 2008 ... به سلامتي آره بابا يه چيزايي شنيده بودم اما نه ديگه تا اين حد ..... يادش به خير اون اولا 
كه حسين اومد بود اينجا هي قهر مي كرد هي مي گفت الاهي سوسك منو ...

 


35 . صندلی داغ – بهار ۳۰ تهران - مجله گیزمیز
gizmiz.com/hot-seat-bahar-30-tehran/
‎18 نوامبر 2015 ... خیر ببینی مادر! ..... از قدیم دستم تو کار خیر بود ..... به این اعتقاد دارم که زندگی 
دوروزه دنیا رو باید به خوشی گذروند و در هر لحظه اش باید شادبود ...... این پست که 
تمومید میتونی یه ماه مرخصی بری و استراحت کنی :-) .... بسلامتی…

 

 

 

 

 


40 . پیشم - عاشقانه
asmf-ba.csland.ir/tag/پیشم
شام هم باز وایت و مسترش اومدن و همین الان فیلمی که گذاشته بودیم تمومید اسمشم ایران 
برگر بود. .... همونطور که می بینید ابروهاش حال و روز خوشی نداشت از لحاظ زیبایی. ... 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 418
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 11,490
  • بازدید کلی : 109,941