loading...
سایت تفریحی نیوبکس | چنل یاب
admin بازدید : 31 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (1)


خلوتم را نشکن
 


1 . خلوتم را نشکن - سجاد قنبری عدیوی
sajadghanbariadivi.persianblog.ir/post/160/
‎31 مارس 2012 ... سجاد قنبری عدیوی ... جایی برای اندکی تأ مل و تنهایی. خلوتم را نشکن. خلوتم را 
نشکن. شاید این خلوت من کوچ کند. به شب پروانه. به صدای نفس شهنامه.

 


2 . نَـســــیمِ سَــــرב - خلوتم را نشکن ...
loverain74.blogfa.com/post/9
‎خلوتم را نشکن ... خلوتم رانشکن! شایداین خلوت من کوچ کند ٬به صدای نفس شهنامه به 
طلوع آخرین افسانه٬ و غروبی که درآن٬ نقش دیوانگی یک عاشق برسردیواری پیداشد.

 


3 . خلوتم را نشکن - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=333688
‎تقدیم به تمام عاشقان خلوتم را نشكن شاید این خلوت من كوچ كند به شب پروانه به صدای 
نفس شهنامه به طلوع اخرین افسانه و غروبی كه در ان نقش دیوانگی یك عاشق بر سر ...
Images for خلوتم را نشکنImage result for ‫خلوتم را نشکن‬‎Image result for ‫خلوتم را نشکن‬‎Image result for ‫خلوتم را نشکن‬‎Image result for ‫خلوتم را نشکن‬‎Image result for ‫خلوتم را نشکن‬‎

 


4 . از دست تو دلگیرم... - خلوتم را نشكن .
saimonlove.blogfa.com/post/10
‎تقدیم به تمام عاشقان. خلوتم را نشكن. شايد اين خلوت من كوچ كند. به شب پروانه. به 
صداي نفس شهنامه. به طلوع اخرين افسانه. و غروبي كه در ان. نقش ديوانگي يك عاشق.

 


5 . پسری از جنس سکوت
eshgh-92.blogfa.com/
‎خلوتم را نشكن. شايد اين خلوت من كوچ كند. به شب پروانه. به صداي نفس شهنامه. به 
طلوع اخرين افسانه. و غروبي كه در ان. نقش ديوانگي يك عاشق. بر سر ديواري پيدا شد.

 


6 . پسری از جنس سکوت - خلوتم را نشكن - انار چت
moshaverchat.com/post/149
‎پسری از جنس سکوت - خلوتم را نشكن - ❤عاشـ ــق آنـم که عاشـ ــقـمـ کــرد...❤ - پسری از 
جنس سکوت.

 


7 . پرواز... - خلوتم را نشکن
gavcheroon.blogfa.com/post-12.aspx
‎پرواز... - خلوتم را نشکن - حاصل عشق مترسک به کلاغ,مرگ یک مزرعه است.

 


8 . خلوتم را نشکن... - علی جون
alijon.blogsky.com/1387/03/07/post-152/
خلوتنم را نشکن. شاید این خلوت من کوچ باشد. به شب پروانه. به صدای نفس شهنامه. به 
طلوع اخرین افسانه. وغروبی که در ان. نقش دیوانگی یک عاشق. بر سر دیواری بیدار ...

 

 


10 . همه چی در هیچ چی - خلوتم را نشکن
www.monster98.blogfa.com/post/23
‎خلوتم را نشكن. شاید این خلوت من كوچ كند. به شب پروانه. به صدای نفس شهنامه. به 
طلوع اخرین افسانه. و غروبی كه در ان. نقش دیوانگی یك عاشق. بر سر دیواری پیدا شد.

 



11 . هرچه میخواهد دل تنگت بگو - خلوتم را نشکن...
fateejon.blogfa.com/post/51
خلوتم را نشكن. شايد اين خلوت من كوچ كند. به شب پروانه. به صداي نفس شهنامه. به 
طلوع اخرين افسانه. و غروبي كه در ان. نقش ديوانگي يك عاشق. بر سر ديواري پيدا شد.

 


12 . صدای سکوت...! - خلوتم را نشکن...
ehsannb.blogfa.com/post-5.aspx
‎خلوتم را نشکن... خلوتم را نشكن شايد اين خلوت من كوچ كند به شب پروانه به صداي 
نفس شهنامه به طلوع اخرين افسانه و غروبي كه در آن نقش ديوانگي يك عاشق بر سر 
ديواري ...

 


13 . شعر عاشقانه جوك اس ام اس عاشقانه عكس - خلوتم را نشکن
khalilnohtani.blogfa.com/post/14
شعر عاشقانه جوك اس ام اس عاشقانه عكس - خلوتم را نشکن - دریچـــــه ای به تماشـــای 
بـــاغ وا می شد & دلــــم چو مرغ گرفتــــــــــار بال و پر می زد.

 


14 . خلوتم را نشکن | sonia geran | LinkedIn
https://www.linkedin.com/pulse/خلوتم-را-نشکن-geran-sonia
‎22 ژوئن 2015 ... خلوتم را نشکن شاید این خلوتم کوچ کند به شب پروانه و غروبی که در آن به صدای 
نفس شهنامه به طلوع آخرین افسانه نقش دیوانگیه یک عاشق بر سر ...

 


15 . اوج - خلوتم را نشکن
tazahor.blogfa.com/cat-46.aspx
‎خلوتم را نشكن. شايد اين خلوت من كوچ كند. به شب پروانه. به صداي نفس شهنامه. به 
طلوع اخرين افسانه. و غروبي كه در ان. نقش ديوانگي يك عاشق. بر سر ديواري پيدا شد.

 


16 . خلوتم را نشکن
www.miyanali.com/yousefj/5
30 ا کتبر 2014 ... ***خلوتم را نشکن ***. تقدیم به تمام عاشقان. خلوتم را نشکن. شاید این خلوت من کوچ 
کند. به شب پروانه. به صدای نفس شهنامه. به طلوع اخرین افسانه.

 


17 . عاشقان مهاجر 2 - خلوتم را نشكن .
ahmad5022.blogfa.com/post/10
‎عاشقان مهاجر 2 - خلوتم را نشكن . - به وبلاگ خودتون خوش امدید . عاشقان مهاجر 2.

 


18 . باز تنها موندم - خلوتم رو نشکن
www.erfanbiato0111.blogfa.com/post-40.aspx
‎باز تنها موندم - خلوتم رو نشکن - اخر یه شب این گریه ها سویه چشامو میبره.

 


19 . ஜ*.عشق و حسرت ஜ*. - خلوتم را نشکن... - Blogfa
hasrat000parisa.blogfa.com/post-324.aspx
‎خلوتم را نشکن... ترک میکنم و تنهایت میگذارم.... تا بیش از این انرژی ات را صرف 
نکنی برای.... صادقانه دروغ گفتن خالصانه خیانت کردن... و عاشقانه بی وفایی کردن.

 


20 . خلوتم را نشكن شاید این خلوت من كوچ كند به شب پروانه - کلوب
www.cloob.com/.../خلوتم_را_نشكن_شاید_این_خلوت_من_كوچ_كند_به
‎1 جولای 2015 ... خلوتم را نشكن شاید این خلوت من كوچ كند به شب پروانه به صدای نفس شهنامه به طلوع 
اخرین افسانه و غروبی كه در ان نقش دیوانگی یك عاشق

 



21 . خلوتم را نشكن . | جستجو | وبلاگ 24
weblog24.link/list/خلوتم-را-نشكن-..html
‎خلوتم را نشكن . از بین کلیه وبلاگها و اطلاعات سایت جستجو شده و نتیجه آن در لیست 
زیر نمایش داده شده است. جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و کاملتر در خصوص هر وبلاگ بر ...

 


22 . مطالب و عکس های عاشقانه - مطالب ابر خلوتم را نشکن
7love7.mihanblog.com/post/tag/خلوتم%20را%20نشکن
برچسب ها : عکس مرد تنها، مرد و گل سرخ، خلوت، خلوتم را نشکن، بی تو تنهام، دلم تنگ 
است، دل تنگ من، لینک های مرتبط : نظرات (2). یکشنبه 1393/01/3 :: نویسنده : محمد.

 


23 . خلوتم را نشکن - لینک گردی
farsinow.ir/news/خلوتم-را-نشکن
‎خلوتم را نشکن شاید این خلوتم کوچ کند به شب پروانه. و غروبی که در آن . به صدای 
نفس شهنامه.

 


24 . خلوتم راه رسیدن به خداست، خلوتم را نشکن :: خانه ی من در انتهای جهان است...
hoghogh-boroujerd.blog.ir/.../خلوتم-راه-رسیدن-به-خداست،-خلوتم-را-نشکن
‎خلوتم راه رسیدن به خداست، خلوتم را نشکن. سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ. از این 
اتفاق برای هر کسی که گفتم حق را به من داد اما... اینها نمیدانند من حق را نمیخواهم.

 


25 . خلوتم را نشكن - خوشگل گيزلار
girls4.rozblog.com/post/3
‎خلوتم را نشكن شايد اين خلوت من كوچ كند به شب پروانه به صداي نفس شهنامه به طلوع 
اخرين افسانه و غروبي كه در ان نقش ديوانگي يك عاشق بر سر ديواري…,خلوتم را نشكن
...

 


26 . خلوتم را نشكن با توضیحات - بلاگ خوان
rd4.ir/خلوتم-را-نشكن-با-توضیحات/
‎13 ژوئن 2016 ... دسته خانواده و زنان: مطلبی که ملاحظه می کنید تحت عنوان خلوتم را نشكن می باشد که 
درمورد خانواده،جهت آشنایی با مسائل خانوادگی و زنان منتشر شده است.

 


27 . خلوتم را نشکن - کلبه ی کوچک من
mariya77.persianblog.ir/post/4
تقدیم به تمام عاشقان. خلوتم را نشکن. شاید این خلوت من کوچ کند. به شب پروانه. به 
صدای نفس شهنامه. به طلوع اخرین افسانه. و غروبی که در ان. نقش دیوانگی یک عاشق.

 


28 . خلوتم را نشکن - ٠• سایت عاشقانه تفریحی و سرگرمی •٠
tanhaee98.ir/tag/خلوتم+را+نشکن
‎خلوتم را نشکن …. شاید این خلوت من کوچ کند به شب پروانه به صدای نفس شهنامه به 
طلوع آخرین افسانه و غروبی که در آن نقش دیوانگی یک عاشق بر سر دیواری…,خلوتم ...

 


29 . خلوتم را نشکن - مهدی عزت پور
m-e.persianblog.ir/post/15/
‎7 مارس 2014 ... خلوتم را نشکن.... شاید این خلوت من کوچ کند... به شب پروانه ه صدای نفس شهنامه. به 
طلوع آخرین افسانه. وغروبی که در آن نفس دیوانگی عاشقبر سر ...

 


30 . خلوتم را نشکن شاید این خلوت من کوچ کند به شب پروانه به صدای نفس ...
tanha-admin-78-bfa.shrewd.ir/page-998020.html
‎خلوتم را نشکن شاید این خلوت من کوچ کند به شب پروانه به صدای نفس شهنامه به طلوع 
اخرین افس.

 



31 . خلوتم را نشکن
tanhayiman.loxblog.com/post/84/خلوتم%20را%20نشکن.htm
‎21 ژوئن 2014 ... خلوتم را نشکن, امروز صفحه ی خالی زندگی ام پر شده بود دیگر از هیچ كس نمی ترسیدم 
گفتنی ها را حرف زدم كودكی ها رو مرور كردم و زمان فراموش شد كنار ...

 


32 . خلوتم رو نشکن.... - جايي که کلام در مي ماند ، سکوت پر از معناست
therain007.persianblog.ir/post/73
11 دسامبر 2010 ... خلوتم را نشکن. شاید این خلوت من کوچ کند. به شب پروانه. به صدای نفس شهنامه. به 
طلوع اخرین افسانه. و غروبی که در ان. نقش دیوانگی یک عاشق.

 


33 . عاشقانه - خلوتم را نشکن خلوتم بس دور است ز هوای دل معشوق... | Facebook
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid...id...
‎خلوتم را نشکن خلوتم بس دور است ز هوای دل معشوق سهند خلوتم راه درازی ست میان من و 
تو خلوتم مروارید است به دست صیاد خلوتم تیر وکمانی ست به دست سحر...

 


34 . نماز عشق - خلوتم را نشکن
proxy.sktorrent.net/index.php?q...
‎بر سر ديواري پيدا شد. خلوتم را نشكن. خلوتم بس دور است. ز هواي دل معشوق سهند. 
خلوتم راه درازي ست ميان من و تو. خلوتم مرواريد است به دست صياد. خلوتم تير وكماني 
ست ...

 


35 . خلوتم را نشکن - دوستان شب - GEGLI
dostane_shab.gegli.com/blog.asp?post=19
‎21 سپتامبر 2012 ... تقدیم به تمام عاشقان. خلوتم را نشكن. شايد اين خلوت من كوچ كند. به شب پروانه. به 
صداي نفس شهنامه. به طلوع اخرين افسانه. و غروبي كه در ان.

 


36 . آلپ گروه - خلوتم را نشکن...
khoshkhialekagazi-persianb.alpgroup.ir/page-231463.html
خلوتم را نشکن. شاید این خلوت من کوچ کند. به شب پروانه. به صدای نفس شهنامه. به 
طلوع اخرین افسانه. و غروبی که در ان. نقش دیوانگی یک عاشق. بر سر دیواری پیدا شد.

 


37 . خلوتم را نشکن
afsoongar.loxblog.ir/post/68/خلوتم%20را%20نشکن.htm
‎خلوتم را نشكن. شايد اين خلوت من كوچ كند. به شب پروانه. به صداي نفس شهنامه. به 
طلوع اخرين افسانه. و غروبي كه در ان. نقش ديوانگي يك عاشق. بر سر ديواري پيدا شد.

 


38 . saghi: خلوتم-را-نشكن-شاید--خلوت-من-كوچ-كند-به-شب-پروانه-به-صدای ...
sialkiha.ir/.../خلوتم-را-نشكن-شاید--خلوت-من-كوچ-كند-به-شب-پروانه-ب.html
‎خلوتم را نشكن شاید این خلوت من كوچ كند به شب پروانه به صدای نفس شهنامه به طلوع 
اخرین افسانه و غروبی كه در ان نقش دیوانگی یك عاشق بر سر دیواری پیدا شد.

 


39 . خــــــــــــــلوتم
kafetanhayi.ir/search/posttag:خــــــــــــــلوتم
‎10 فوریه 2016 ... كوتم نشـــــــــكن و بگذار تا من درون خــــــــــــــلوتم ، تنها بمانم دلم را نشكن و بگذار اي 
عـــشق سرود زيستن ، با تــــــــو بخوانم دلم آيينه گردان رخ ...

 


40 . tanha_zendani - خلوتم را نشکن شاید این خلوت من کوچ کند به شب پر ...
www.nicefun.org/view/post:11062389
‎خلوتم را نشکن شاید این خلوت من کوچ کند به شب پروانه به صدای نفس شهنامه به طلوع 
اخرین افسانه و غروبی که در ان نقش دیوانگی یک عاشق بر سر دیواری پیدا شد

 



41 . خلوتم را نشکن - صفحه اول
afsoongar.loxchat.com/post/68/خلوتم%20را%20نشکن.htm
‎خلوتم را نشكن. شايد اين خلوت من كوچ كند. به شب پروانه. به صداي نفس شهنامه. به 
طلوع اخرين افسانه. و غروبي كه در ان. نقش ديوانگي يك عاشق. بر سر ديواري پيدا شد.

 


42 . al1: خلوتم را نشکن شاید این خلوت من کوچ کند  به شب پروانه به ...
doostii.com/view/post:2142
‎خلوتم را نشکن شاید این خلوت من کوچ کند. به شب پروانه به صدای نفس شهنامه. به 
طلوع آخرین افسانه و غروبی که در آن نقش دیوانگی یک عاشق بر سر دیواری پیدا شد .

 


43 . جستجوی خلوتم - وبلاگ سیتی
weblog98.xyz/search/خلوتم.htm
‎8 ژوئن 2016 ... تقدیم به تمام عاشقان خلوتم را نشكن شاید این خلوت من كوچ كند به شب پروانه به صدای 
نفس شهنامه به طلوع اخرین افسانه و غروبی كه در ان نقش دیوانگی ...

 


44 . سكوتم نشـــــــــكن و بگذار تا مندرون خــــــــــــــلوتم ، تنها ...
facenama.com/view/post:300445132
‎20 ژانويه 2015 ... سكوتم نشـــــــــكن و بگذار تا من. درون خــــــــــــــلوتم ، تنها بمانم. دلم را نشكن و بگذار 
اي عـــشق. سرود زيستن ، با تــــــــو بخوانم. دلم آيينه گردان رخ ...

 


45 . nazgol: خلوتم را نشکن خلوتم بس دور است زهوای دل معشوق سهند خلوتم ..
delshekaste.com/view/post:18075105
‎22 ا کتبر 2012 ... خلوتم را نشکن خلوتم بس دور است زهوای دل معشوق سهند خلوتم راه درازی ست میان من و 
تو خلوتم مروارید است به دست صیاد خلوتم تیر و کمانی ست به ...

 


46 . نظرات ياداشت خلوتم را نشکن - خاطره هاي عاشقي
mohajerhessar.parsiblog.com/Comments/1/
‎وبلاگ : خاطره هاي عاشقي; يادداشت : خلوتم را نشکن; نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي ... 
اومدم يه سر به وبلاگت بزنم ديدم نوشتي خلوتم را نشكن چشم نميشكنم من رفتم.

 


47 . i love you 
tanha-admin-78.alakiblog.ir/
خلوتم را نشکن. شاید این خلوت من کوچ کند. به شب پروانه. به صدای نفس شهنامه. به 
طلوع اخرین افسانه. و غروبی که در ان. نقش دیوانگی یک عاشق. بر سر دیواری پیدا شد.

 


48 . من و همسرم
fatemeh-morteza.persianblog.ir/
‎خلوتم را نشکن. شاید این خلوت من کوچ کند. به شب پروانه. به صدای نفس شهنامه. به 
طلوع اخرین افسانه. و غروبی که در ان. نقش دیوانگی یک عاشق. بر سر دیواری پیدا شد.

 


49 . قلبم را نشکن - لینک گردی
nimrang.ir/news/قلبم-را-نشکن
‎عاشقانه های لاله خلوتم را نشکن. شاید این خلوت من کوچ کند. به شب پروانه. به صدای 

 


50 . LOVE. - صفحه اصلی
tanha-admin-78.blogro.ir/
‎خلوتم مروارید است به دست صیاد. خلوتم تیر کمانی ست به دست سحر. خلوتم راه رسیده 
به خداست. خلوتم را نشکن. منبع: http://tanha-admin-78.blogfa.com/. منبع :

 



51 . جاوید0054
tanhayiman.mahtarin.com/
‎نوشته شده توسط جاوید شنبه 31 خرداد 1393برچسب:,. (1:36 بعد از ظهر) یک نظر |. 
خلوتم را نشکن. خلوتم رانشکن شاید این خلوت من کوچ کند ب شب افسانه ب نفس های 
گرم ...

 


52 . ای طلوع اولین دوست ای رفیق آخر من به سلامت سفرت خوش ای ... - Instagram
https://www.instagram.com/p/_ZpT1WhZPH/
‎17 دسامبر 2015 ... ای طلوع اولین دوست ای رفیق آخر من به سلامت سفرت خوش ای یگانه یاور من مقصدت هر 
جا که باشه هر جای دنیا که باشی اونور مرز شقایق پشت لحظه ها که…”

 


53 . فیسبوک فارسی - خلوت
www.facefarsi.com/groups/topic/view/group_id/19/topic.../191
‎خلوتم را نشكن شايد اين خلوت من كوچ كند به شب پروانه به صداي نفس شهنامه به طلوع 
اخرين افسانه و غروبي كه در ان نقش ديوانگي يك عاشق بر سر ديواري پيدا شد. خلوتم ...

 


54 . خلوتم را نشکن | مرکز عکس هنرمندان و ورزشکاران ایران
www.topaks.ir/key/خلوتم-را-نشکن/
مجموعه عکس های هنرمندان در اینستاگرام. برچسب‌خورده: خلوتم را نشکن.

 


55 . وبلاگی های یوز - نوشته های tanha-admin-78
yooz.ir/blogs/?t=1&i=0&s=0&l=15&auth=tanha-admin-78
خلوتم را نشکن شاید این خلوت من کوچ کند به شب پروانه به صدای نفس شهنامه به طلوع 
اخرین افسانه و غروبی که در ان نقش دیوانگی یک عاشق بر سر دیواری پیدا شد ...

 


56 . غرورتو نشکن - من یک بهداشتی هستم
nameh-vazir.oldblog.ir/post/غرورتو+نشکن
‎خلوتم را نشکن شاید این خلوت من کوچ کند به شب پروانه به صدای نفس شهنامه به طلوع 
اخرین افسانه و غروبی که در ان نقش دیوانگی یک عاشق بر سر دیواری پیدا شد

 


57 . غرورتو نشکن
kd1.oldblog.ir/post/غرورتو+نشکن
‎خلوتم را نشکن شاید این خلوت من کوچ کند به شب پروانه به صدای نفس شهنامه به طلوع 
اخرین افسانه و غروبی که در ان نقش دیوانگی یک عاشق بر سر دیواری پیدا شد

 


58 . غریب آشنا » Archive » خلوتم را نکشن
roya.blog.af/2011/07/16/خلوتم-را-نکشن/
‎16 جولای 2011 ... خلوتم را نشكن. شايد اين خلوت من كوچ كند. به شب پروانه. به صداي نفس شهنامه. به 
طلوع اخرين افسانه. و غروبي كه در ان. نقش ديوانگي يك عاشق.

 


59 . LOVE.
tanha-admin-78-blogfa.tabriz4.ir/
‎خلوتم را نشکن. شاید این خلوت من کوچ کند. به شب پروانه. به صدای نفس شهنامه. به 
طلوع اخرین افسانه. و غروبی که در ان. نقش دیوانگی یک عاشق. بر سر دیواری پیدا شد.

 


60 . Bakhtiyari architecture day - @zohre.bano Instagram profile ...
iconosquare.com/zohre.bano
‎Bakhtiyari architecture day Instagram profile on Iconosquare (@zohre.bano)
Previous

 



61 . منو گریه ام
manogeryam.blogsfa.tk/?p=2
‎بر سر دیواری پیدا شد. خلوتم را نشکن. خلوتم بس دور است. ز هوای دل معشوق سهند. 
خلوتم راه درازی ست میان من و تو. خلوتم مروارید است به دست صیاد. خلوتم تیر و کمانی
...

 


62 . شعر نو سکوتم را نشکن
www.shereno.ir/list/سکوتم+را+نشکن.html
‎سکوتم نشکن و بگذار تا من درون خلوتم ، تنها بمانم دلم را نشکن و بگذار ای عشق سرود 
زیستن ، با تو بخوانم دلم آیینه گردان رخ توست مزن سنگی و مشکن جام شیشه

 


63 . شعر کافه شعر [آرشیو] - صفحه 2 - سایت علمی دانشجویان ایران
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-86088-p-2.html
‎1 جولای 2010 ... VAHID. 2010-Jul-09, 18:58. خلوتم را نشكن شاید این خلوت من كوچ كند به شب پروانه 
به صدای نفس شهنامه به طلوع اخرین افسانه و غروبی كه در ان

 


64 . شعرهای عاشقانه زیبا - جهانی‌ها
www.jahaniha.ir/beautiful-love-poems.html
‎خلوتم را نشکن …. شاید این خلوت من کوچ کند. به شب پروانه ... خلوتم مروارید است به 
دست صیاد. خلوتم تیر و کمانی ست به دست سحر. خلوتم راه رسیدن به خداست …

 


65 . تالار گفتمان - انجمن تخصصی دانلود رایگان - بی تو....
forum.freedownload.ir/archive/index.php?thread-394502.html
‎10 ژانويه 2015 ... خلوتم را نشکن شاید این خلوت من کوچ کند به شب پروانه به صدای نفس شهنامه به طلوع 
آخرین افسانه و غروبی که در آن نقش دیوانگی یک عاشق بر سر ...

 


66 . سلام ای خواب...
www.98love.ir/Forum/Post/100273
‎23 آگوست 2015 ... خلوتم را نشکن خلوتم بس دور است ز هوای دل معشوق سهند خلوتم راه درازی ست میان من و 
تو خلوتم مروارید است به دست صیاد خلوتم تیر و کمانی ست به ...

 


67 . اسمان ابري
www.cloudsky.lxb.ir/
‎خلوتم را نشکن خلوتم را نشكن خلوتم را نشكن شايد اين خلوت من كوچ كند. به شب 
پروانه ... دور است ز هواي دل معشوق سهند خلوتم راه درازي ست ميان من و تو خلوتم. مرواريد 
است ...

 


68 . عشق رهگذر... - پرشین بلاگ
eshg16.persianblog.ir/
‎18 ژانويه 2013 ... خلوتم را نشکن. شاید این خلوت من کوچ کند. به شب پروانه. به صدای نفس شهنامه. به 
طلوع اخرین افسانه. و غروبی که در ان. نقش دیوانگی یک عاشق.

 


69 . خوش خیال کاغذی
khoshkhialekagazi.persianblog.ir/
‎31 ا کتبر 2015 ... خلوتم را نشکن... شهریور ... دل خوشم ... قلب ترک خورده ... یک نفر . .... خلوتی بود که 
در آن ره بیگانه نبود. کاش آن تب که تو را سوخت مرا سوخته بود.

 


70 . ••๑ ๑ بـایگـانـی کلبــه عشــق و احســاس ๑ ๑•• [آرشیو ...
javan3.com/archive/index.php/t-166093-p-31.html
‎نقش دیوانگی یک عاشق بر سر دیواری پیدا شد. خلوتم را نشکن خلوتم بس دور است ز 
هوای دل معشوق سهند خلوتم راه درازی ست میان من و تو خلوتم مروارید است به دست صیاد

 



71 . تقدیم به تو که به رسم جاده دوری اما به رسم دل با تو هیچ فاصله ای ...
forum.special.ir/archive/index.php/t-23650-p-3.html
‎نقش دیوانگی یک عاشق بر سر دیواری پیدا شد. خلوتم را نشکن خلوتم بس دور است ز 
هوای دل معشوق سهند خلوتم راه درازی ست میان من و تو خلوتم مروارید است به دست صیاد

 


72 . 124 نظر ثبت شده - :: Zahra - Shahpori . ir
www.zahra-shahpori.ir/comment.php?id=11
‎خلوت خلوتم را نشكن شاید این خلوت من كوچ كند به شب پروانه به صدای نفس شهنامه به 
طلوع اخرین افسانه و غروبی كه در ان نقش دیوانگی یك عاشق بر سر دیواری پیدا شد.

 


73 . خدا - سکوت ِ زیبا
sokote-ziba.persianblog.ir/tag/خدا
‎22 جولای 2012 ... بر سر دیواری پیدا شد. خلوتم را نشکن.... خلوتم راه رسیدن به خداست... خلوتم را نشکن
!!!! نوشته شده در چهارشنبه ٢٦ امرداد ۱۳٩٠ساعت ۱٠:٢٧ ق.ظ توسط آرام ...

 


74 . دست و پا گر بشکند با نسخه درمان مي شود .دل - ناز بلاگ
nazblog.cofeblog.ir/post/3545
‎26 آگوست 2015 ... خلوتم را نشكن . | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 weblog24.com/list/خلوتم-را-نشكن-..
html 19 جولای 2014 ... سرگرمی تو، شده بازی با این دل غمگین ...

 


75 . عاشقانه
gamm.persianblog.ir/
‎لینك ثابت | نوشته شده توسط کیهان مرادی در ۱۳٩٢/۳/٧ و ساعت ۱٢:۳۸ ب.ظ | نظرات (0). 
خلوتم را نشکن. تقدیم به تمام عاشقان. خلوتم را نشکن. شاید این خلوت من کوچ کند.

 


76 . ایستگاه پیامک
payamack.persianblog.ir/
‎3 مه 2009 ... خلوتم را نشکن. شاید این خلوت من کوچ کند. به شب پروانه. به صدای نفس شهنامه. به 
طلوع اخرین افسانه. و غروبی که در ان. نقش دیوانگی یک عاشق.

 


77 . آذر ۸٩ - شقایق ها
shaghaieghha.persianblog.ir/1389/9/
‎20 دسامبر 2010 ... خلوتم را نشکن. تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک www.bahar22.
com شاید این خلوت من کوچ کند. تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک ...

 


78 . ღ ღ شیداییღ ღ
sheydabanoo.blogha.xyz/
‎زندگی یک تداوم بی نهایت است ماموریت ما در زندگی بی مشکل زندگی کردن نیست با 
انگیزه زیستن است. سلطان دلها باش اما دل نشکن پله بساز اما از کسی بالا نرو

 


79 . بذار این کابوس لعنتی رد شه | جستجو | جدید ترین مطلب - صفحه اصلی
www.gifbin.ir/list/بذار+این+کابوس+لعنتی+رد+شه.html
‎... Etefaghi Didamet متن آهنگ اتفاقی دیدمت از علیرضا طلیسچی تو خلوتم پا بذار 
..... هیچ وقت قفل سی دی قلب مردم نشکن که « تا توانی دلی به دست آور؛ دل شکستن هنر
...

 


80 . بهار دلنشین | متن ترانه ها
lyrics.hoomanb.com/bahar-e-delneshin/
‎29 آگوست 2013 ... بشکن سکوت خلوتم چون لاله تنها ببین بر چهره داغ حسرتم ای روی تو آیینه ام عشقت 
غم دیرینه ام باز آ کنون در این بهار سر را بنه بر سینه ام.

 



81 . پوشش سقف حیاط خلوت ،پاسیو،نورگیر - تالار های تخصصی نیک صالحی
forum.niksalehi.com/forum284/thread108855.html
‎4 ساعت قبل ... عکس زیر مربوط به پوشش سقف حیاط خلوتی می باشد که بانورگیرهای ... نوردهی بالا 
3 – عدم دید از بیرون 4-نشکن و مقام در برابر اشیاء سنگین و تحمل ...

 


82 . عکس ها و شعرهای عاشقانه
jobbsurf.mattiasp.se/index.php?q...
‎خلوتم راه درازي ست ميان من و تو. خلوتم مرواريد است به دست صياد. خلوتم تير وكماني 
ست به دست سحر. خلوتم راه رسيدن به خداست. خلوتم را نشكن. نويسنده: رسول مورخ: ...

 


83 . دانلود آهنگ جدید اشوان چرا گریه کردم
www.jenabmusic.com/.../music-دانلود-آهنگ-جدید-اشوان-چرا-گریه-کردم.html
‎10 آگوست 2015 ... فقط یه چند وقته یکم سردو گوشه گیرم شبا تو خلوتم بهونتو میگیرم. واسه من گریه 
خوب نیست منی که مرد ام منو ببخش دوباره گریه کردم. دلم گرفته ...

 


84 . مازیار - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
smartfeed2.ir/tag/مازیار
‎9 ساعت قبل ... میخام تو خلوتم عطر تنت باشه. نمیخام قلبم از نفست جدا شه. عکسات رو .... بحران و 
جنگ بیگانه نیستی... چشم هایت را نبند،خودت را نشکن،بخند و بمان.

 


85 . باور ندارد قصه مهر وفا را - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
djmb-ba.atrimblog.ir/ogle/باور+ندارد+قصه+مهر+و+وفا+را
‎3 ساعت قبل ... نشکن آدم ها بی رحم بی احساس و خودخواه هم باشند تو به تلاشت ادامه بده بجنگ برای 
زندگی .... دیدم خلوتم دلش گرفته بی خیال شدم. این سکوت و این هوا و ...

 


86 . جدید ترین مطالب - وبلاگ دهی
gabrjoo.factoryinformation.ir/.../آهنگ+آشفته+از+رویای+تو+دل+کندم+از+دنیای+تو.html
‎دست عمو ۵۵۱۴۶۹۸ دل نشکن ۵۵۱۵۲۴۷ دل نشکن۲ ۵۵۱۵۲۴۸ دلم میخواست ۵۵۱۴۶۹۶ دوست 
دارم ۵۵۱۴۶۹۹ ساعت رفتن ۵۵۱۴۶۹۱ عشق اول ۵۵۱۴۶۸۸ غریبونه ۵۵۱۵۲۴۹ نارفیق ۵۵۱۴۶۸۹

 


87 . مهره داران وبی مهرگان - وبلاگ دهی
peste.factoryinformation.ir/list/مهره+داران+وبی+مهرگان.html
‎انواع بلت تمام رزوه و دو سر رزوه در سایزهای 80،100،120 بر اساس نیاز مشتری و تولید 
انواع مهره بلت خروسکی سنگین و داکتیل نشکن قیمت مناسب ، کیفیت تضمینی

 


88 . آهنگ آشفته از رویای تو دل کندم از دنیای تو - وبلاگ دهی
maskanesib.factoryinformation.ir/.../آهنگ+آشفته+از+رویای+تو+دل+کندم+از+دنیای+تو.html
‎دست عمو ۵۵۱۴۶۹۸ دل نشکن ۵۵۱۵۲۴۷ دل نشکن۲ ۵۵۱۵۲۴۸ دلم میخواست ۵۵۱۴۶۹۶ دوست 
دارم ۵۵۱۴۶۹۹ ساعت رفتن ۵۵۱۴۶۹۱ عشق اول ۵۵۱۴۶۸۸ غریبونه ۵۵۱۵۲۴۹ نارفیق ۵۵۱۴۶۸۹

 


89 . Queen Love - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
rbc-ba.smartbloger.ir/ogle/Queen+Love
‎37 دقیقه قبل ... قلبم رو امشب نشکن ... تعطیل رسمی هست؛ طبق معمول هم رفتم دانشگاه؛ جز خلوتی 
خیابون‌ها و بسته بودن چندتا از درهای دانشگاه تغییر دیگه‌ای ندیدم.

 


90 . منا بکن کونم پاره کن | دانلود،عکس،جدید95،داستان 2016
waylover.irunmarket.ir/list/منا+بکن+کونم+پاره+کن.html
‎خلوتی کبود لا به لای لاشه های سیگار هم‌آغوشِ بُغض‌های تا ابد نشکن که شعر می‌خوانی و 
ورق‌پاره های نخستین سال‌های جوانی‌ات را تباه می‌کنی... باید تورا شکار کنم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/05/01 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

فروش ویژه با بهترین قیمت
با 10.9k فالوور
با لایک بالا
قیمت : فقط 130 هزار تومان


لطفا با آیدی ادمین در تماس باشید

تلگرام: linetheme
تلفن تماس: 09308448621


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 418
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,035
  • بازدید ماه : 1,035
  • بازدید سال : 12,454
  • بازدید کلی : 110,905